keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Tarinoita löytyy - aikaa ei

Nyt on kolme viikkoa kulunut suurinpiirtein Thaimaan reissusta ja oikein ärsyttää ettei oo pystynyt kirjoittamaan mistään mitä on aatellut. Ei oo aikaa!!

Elämä on ollut yhtä sykkimistä taas ja jo pelkästään oman aikataulun tänne lisääminen saa verenpaineen nousemaan. Miten mä en oo vielä onnistunut saamaan sydäriä??

3 Viikkoa on sisältänyt:
-36 h piinaava kotimatka
-heti kipeeksi ja 2 päivää saikkua (kouluhommat venailee)
-koulua pari päivää ja kauheeta sykkimistä
-torstaina laivalle ja pe yöllä takasin
-seuraava viikko koulua ja töitä
-pe iltana helsinkiin ja la aamulla kirpputorille
-la illalla takas Treelle
-taas viikko koulua ja töitä + kirjanpidon tentti sekä hiton messuleikkiminen
-pe iltana Lontooseen ja maanantaina takaisin
-taas kipeeks (siellä se sydänkohtaus jo venailee...)
-silti pakko olla koulussa (ruotsin suullinen) ja töissä, pe taas uus tentti: taloushallinto ja mun aivot sanoo tööt jo nyt
-Ens viikko on onneksi hiihtolomaa, se meinaa sit sitä, että joka päivä töitä klo 15 eteenpäin, 3 esseen kirjoitusta sekä kahden palkanlaskennan "kurssin" läpikäymistä netissä sekä niiden tentit.
-Ja maaliskuu alkaakin sitten tämän periodin vikalla viikolla joka on, TATTADADAA, tenttiviikko! Aijaijai, luvassa 2 ruotsin kirjallista, kansainvälisyyden tentti sekä 2 erillistä työoikeuden ja palkanlaskennan case-päivää.

Ja koska väliinhän ON jäänyt muutama tunti luppoaikaa niin sinä aikana oon koittanut käydä reeneissä ~4krt viikossa mikä tuntuu ihan mitättömältä määrältä ja kauheen läski olo IHAN KOKO AJAN (maanantaina oli silti pakko hakee kebabbia..). Oon hoitanut mun tulevaa kirppisasiaa (pöytä alkaa hiihtolomalla eli se on sit vielä toinen duuni siihen kaiken muun kylkeen sille viikolle) ja hinnoitellut tuotteita aina kun kerkee. Samalla keksin (tästä aion kirjoittaa ihan erikseen joten nyt vaan lyhyesti maininta), että muutan loppuajaksi ennen muille maille lähtöä keskustaan (helpottaa mun elämää NÄÄÄÄIIN paljon) eli oon ettiny sopivaa kämppää, löytänyt sen, hankkinut tarvittavia dokumentteja vuokranantajalle ja Kelalle, juossut pankeissa ja ties missä. Lisäksi mun on pitänyt tietenkin iskeä oma ilmoitus nettiin tästä asunnosta ja pitää asuntoesittelyitä kaikille hulluille luottotiedottomille perseenreijille ja neuvotella vuokran suuruudesta sekä ottaa selvää omasta tulevasta pääomaverotuksesta. Että silleen. Hengästyttääkö??! NO MUA AINAKIN!!

Ei ihme, että viikot menee nopeesti ja tänään meinasin paskoa housuihini kun lähdin pysäkille kello 7.20 ja oli jo todella valoisaa ja olin ihan varma, et oon nukkunu tunnilla pommiin. Mut ehei, se olikin vaan se kevät, joka pikkuhiljaa hiipii lämmittämään mun pakaroita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!