sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

All change is not growth, as all movement is not forward

 Säästetään, säästetään, joka asiassa säästetään.
Toisaalta on hieman kummallista, että samaan aikaan kun puhutaan, että nuoret syrjäytyy ja kehitellään kaikenlaisia ohjelmia, millä kaikki hampuusit saatais takaisin osaksi yhteiskuntaa niin leikataan näinkin monta opiskelupaikkaa veke. Eiks toi olis just hyvä, että porukalla olisi mahdollisuus saada ittelleen tekemistä 4-5 vuodeks? Vaikka se Kelan luukku odottaisikin lopussa (ja armoton vitutus).




Tradenomeilta lähtee 30 opiskelupaikkaa ja ne heivataan pois Ikaalisista. Kiva muutos mun mielestä on se, että matkailualan lähtiessä kokonaan pois, tradenomeille tulee mahdollisuus sisällyttää matkailualan opintoja omaan tutkintoonsa. Sitä mä mielelläni opiskelisin! Nyt ne menee itellä Avoimen yliopiston kautta.  Enkä kyl edelleenkään ymmärrä miksei voi opiskella enemmän kuin 210 op jos niistä maksaa itse. En sit toisaalta tiiä, että vaikka ne olisikin siellä todistuksessa mukana niin katsooko kukaan niitä?? Saahan sieltä avoimesta sen oman todistuksen käydyistä kursseista.

 ****
Sitten ihan tällaisena btw-huomiona, kv-toimisto ja kv-kordinaattori eivät oo vieläkään vastanneet mulle. Oonko mä jollain mustalla listalla nykyään? Jos niillä on kauhee kiire niin mun mielestä olis mukavaa, että silloin laitettais nopee viesti "Tutkimme asiaa ja palaamme myöhemmin". Sit tietäisin, että ne on ainakin hoitamassa hommia eteenpäin.

Koulua on nyt 5 vkoo enää + lopputentti ja -näyttö niin olisi KOVIN mukavaa, jos se mun työharjoittelusopimus saataisiin tehtyä loppuun saakka ennen lomaa. Syksylle kuitenkin jää viisumin hommaaminen yms. muut ihanat kommenrvenkit niin jotain ois hyvä olla pulkassa. + Sitten mä voin varata lennot vielä ihmisten hintaan!!!! 

Ens viikolla meen sit häiriköimään taas ihmisiä ihan face to face jos ei vastauksia ala kuulumaan.

2 kommenttia:

  1. haha. :D "do not respond this student's emails" tai "this is spam"

    VastaaPoista
  2. THIS IS A SPAM. THIS IS A VIRUS!!!!! :D

    VastaaPoista

Nyt sitä kommenttia!