keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Life is a moderately good play with a badly written third act

Okei, tää on tällänen vinkuteksti, mutta mä uskon vakaasti, että kun mä itken tänne niin mun henkinen olo paranee.

Mikään ei ole vialla, päinvastoin, mutta oon nyt jotenkin ihan helkkarin väsynyt. Ja haluun namia!
Ja vaikka oon raatanut perse ruvella kouluhommien kanssa niin nyt tuntuu että niitä vaan on, on, on ja on...
JA noi aasia-opinnot nyt hieman ahdistaa sillä en osaa päättää, että mistä tekisin sen suurimman esseen. Selkein aihe olisi ruokakulttuuri, mut sit se olis myös helpoin. Muita aiheita ovat majoituspalvelut ja niiden rakenteet, turismi ja sen rakenne sekä palvelukulttuuri. Turismin nyt varmaankin valitsen, sillä se koskettaa itseäni eniten, sit vaan tuli sellanen paniikki, et MISTÄ MÄ KIRJOTAN ja mistä mä etin tietoo ÄÄÄ!
Ennen tuota pitäisi vielä pieraista se 2 sivun essee mediaseurannasta ja vielä luritella jotkut tarinat meijän "foorumille". Nooh, nythän sitä aikaa on kun pääsiäinen pärähtää käyntiin...

Kyl se varmaan helpottaa kun vaan alkaa tekeen, tää alku on aina kivistä.
Tulostin itelleni nyt 4 eri opparia, saan huomenna koulusta 2 vanhempaa lainaan sekä tilasin kaukolainasta joku 4 kirjaa koskien thaimaata joten isomman esseen kohdalla tää taitaa aluksi olla sellaista massiivista tiedon hankintaa.

Tänään oli myös toka thai-kielen tunti. Jii sip sii on 24, mietin sitä ja haaveilen sipseistä...
Kesällä on aikaa hakata sitten noita lauseita päähän ja paree kyl oppia ennen lähtöä edes jotain lisää.

Tänään muuten tapahtui aikasmoinen breakthrough työharjoittelun saralla. Työharjoittelupaikka sanoi vähän niinkuin sivulauseessa, et vois alkaa jo jotain tapahtuun tai otetaan joku muu tilalle niin tällä argumentilla sain kv-toimiston siunauksen työharjoittelusopimuksen lähettämiseen Thaimaaseen. Jihuu! Eli homma lähtee rullaileen. Huomenna kuulen oisko meijän ryhmän valmentaja mun harjoitteluohjaaja vai oisko se sit kv-ope. Lisäksi mulle keksittiin, että voisin sillä periaatteella olla mestoilla 6 kk, että tekisin sinne 5 op suuruisen projektityön! Eli esim. markkinointisuunnitelma tai asiakastyytyväisyyskysely.

Halleluiaa! Mä kirjotan sen runon kv-kordinaattorille pääsiäisen aikana ja ehkä tää alkaa nyt rullaileen hyvin eteenpäin. Ja saan pätevät opinnot itelleni kasaan.

Tää oli turha teksti, mutta teki tehtävänsä. Meen nukkumaan ja huomenna on uusi uljas päivä odottelemassa mua. Sit vaan perse tuoliin ja hommiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!