maanantai 28. toukokuuta 2012

Much may be done in those little shreds and patches of time which every day produces, and which most men throw away

Plääh! Tänään alkoi sitten virallisesti eka viikko ilman mitään pakollisia menoja. Ei reenejä, ei mitään. Töihin meen keskiviikkona joten silloin pääsee tuntemaan itsensä edes jonkin verran tärkeäksi. Mun suurin ongelmahan on se, että kun on liikaa vapaata aikaa niin muutun täydeksi ameebaksi ja laiskiaiseksi. Päivän aikana kerkeää ottamaan kahdetkin nokoset... Ja pieniä askareita on entistä vaikeampaa tehdä. Kun on hyvä draivi päällä niiden miljoonan asian takia, kaikki muukin hoituu sillä samalla psykoosisykkeellä. Nyt pitäisi nousta sohvalta ihan vain siksi, että pitäisi laittaa pyykit kuivumaan. Ääähh....

Sit aivan yhtäkkiä, päivä onkin jo ohitse. Ja saldo oli... Heikko. Tiedän kyllä senkin, että oon aivan älytön piiska, eniten itseni suhteen. Mun päivätavoitteet on asetettu aina liian korkeiks. Eli toisaalta välillä on ihan hyvä ameeboida urakalla.

Aamulla käytin pari tuntia kuitenkin ihan fiksuun hommaan eli kuvasin myyntiin meneviä kankaita ja ompelutarvikkeita. Tarkoituksena on ommella kesällä ite kans, mutta mulla on niin paljon ryönää, että siitä kyllä riittää muillekin. Näin pääsen jo hyvissä ajoin vähentämään tavaramäärääni eikä lähdön hetkellä oo miljoonaa laatikkoo täynnä mun kamoja.

Tästä se kesä alkaa. Kai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!