maanantai 18. kesäkuuta 2012

Voi kyynel

Tästä tulee tämmöinen raivokas avautumisviesti, mutta mun on pakko purkaa tää veetutus edes johonkin. Jos voisin niin löisin itteeni, sillä vaikka kuinka tätä asiaa kääntelee niin oma tyhmyys taas ratkaisi asian omaksi häviökseni.

Tuli äsken postissa lasku Itä-Suomen yliopistolta kurssista "matkailun liiketoimintaosaaminen". Olin siinä, et wtf, vitun myyrät koittaa kusettaa mua. Maksoinhan samaan paikkaan keväällä jo 100e tästä ja yhdestä toisesta kurssista. Kaivoin siis edellisen laskun esiin ja näppäilin tiedustelunron näyttöön. Ja sitten selviää, että MÄ OON KÄYNYT VÄÄRÄN KURSSIN!!! Mun olis pitäny mennä kurssile "Matkailu taloudellisena toimintana". MITÄ VIIIITTTTUAAA!!!?!??!

Kuten yllä jo kirjotin, oma vika, mitäs olin sika, hahhaaa, elisin VOINUT hieman katsoa tarkemmin. Mutta pakko kuitenkin tähän kirjata lieventäviä asiahaaroja koko homman toimivuudesta, jotka pistää miettimään et miten vitussa näinkin voi taas käydä:
1) vittuako siellä on tarjolla noin samannimiset ja saman laajuiset kurssit sekoittamassa kiireisen opiskelija arkea
 2) Vittuako niiden Moodle on niin saatanan sekainen, että pelkästään sinne kirjautuminen vaatii jonkinlaista suosionosoitusta jumalilta, 3 eri kirjautumisvaihtoehtoa!!!
3) Vittuako se Moodle antaa mun mennä sellaisille kursseille joille en oo ilmoittautunu!!!!! On se kätevää, annetaan vapaa pääsy minne vaan ja sitten laitetaan lasku perään. AMK:n avoimessa oli näkyvissä tasan se kurssi mihin ilmoittautu.

Muija luurin toisessa pääsäs vaikutti saakelin nahealta ämmältä jaoka vaan totesi, että hän nyt ottaa selvää asiasta ja on sitten yhteydessä.
Eli, joudunko mä nyt maksaamaan ton?
Joudunko mä käymään sen toisenkin kurssin?
Mitä mun koulun opot sanoo tosta, meneekö tää uusi kurssi vanhan tilalle?
Kelan tuet kesälle?
GRAA!
Tää oli totisesti huono päivä herätä :(

2 kommenttia:

  1. Sinuna yrittäisin kauniisti pyytää väärinkäsityksen oikaisua omaksi hyödyksi eli olet käynyt kurssin, joten voisko ne vaan antaa sulle hyväksynnät siitä käydystä ja unohtaa tuon toisen. Aina voi yrittää..?

    VastaaPoista
  2. Joo, mä laitoin sinne muikkelille kyseisen viestin. Niillä on 2 vkon perumisaika, johon aattelin kans tarrautua kiinni, koska ilmottauduin tälle jälkimmäöiselle kurssilel (joka siis suoritettuna 28.5) eli 2 vko suorittamisen JÄLKEEN, lol lol ja lasku tuli vasta TÄNÄÄN eli 18.6 eli en ees voinu tarttua tähän ongelmaan ns. ajoissa kun niiden laskujen lähetys kesti noin kauan.

    Mut siis, oikeesti aika vatimaista. Ja moodle on juhannuksen ajan alhaalla joten ei voi edes väkisin käydä noita juttuja läpi jos ne ei suostu johonkin maksukompensaatioon :<

    VastaaPoista

Nyt sitä kommenttia!