sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

He who has health, has hope; and he who has hope, has everything

Asialla on varmasti hyvinkin paljon tekemistä kesän lämmön kanssa, joten tässä ei voi puhua mistään tahdonvoiman maksimaalisesta käyttöönotosta, mutta oon pystynyt vähentämään herkuttelua ja aika roimalla kädellä nyt kuukauden aikana. Iso käsi mulle ja tuulahdus lämpimästä kebablihasta!

Ruokahalu ei ole todellakaan kadonnut minnekään lämpimän sään mukana (jopa Thaimaan trooppisessa lämmössä mä pystyn iskemään 5 lämmintä ateriaa sisääni, joten Suomen "helle" ei hetkauta mahaani mihinkään suuntaan), mutta jostain kumman syystä hissukseen vierotettuani itseni karkista, suklaasta ja jäätelöstä ei näitä tee enää edes mieli. Syön vaan hitosti hedelmiä aina kun naposteluhimotus yllättää (eli vähintään 2krt päivässä, onneks Lidl on lähellä halpoine herkkuineen).

Koitan valjastaa itseni vanhaan kunnon "karkkipäivään" eli yhtenä päivänä viikossa saa herkutella ja muuten hiilarirasvamätöt pysyy kaukana mahalaukusta. Täähän on täysin uutta aluetta mulle, oon elänyt koko elämäni 24/7/365 karkkipäivinä, vuosi sitten söin vähintään yhden patukan päivässä. Ja painoin 5 kg vähemmän enkä liikkunut kuin lähimpään pizzeriaan hakemaan kolmatta kebabbiani sillä viikolla.
Tämmöstä tää elämä on.

Vaikka rakastan roskaruokaa niin kyllä se on vaan myönnettävä, että siitä tulee älyttömän pöhö ja turvonnut olo. Lisäksi jää helposti koukkuun siihen rasvaisuuteen ja sitä on pakko saada vaan lisää ja lisää eikä normiruoka enää maistu, kun verisuonet huutaa ihraa täytteeksi.

Voin nyt ylpeänä ilmoittaa, että tänä viikonloppuna pystyin pitämään namipäivän eikä se edes ryyppyillan päätteeksi riistäytynyt käsistä. Tuli syötyä 1 kebab ranskalaisilla ja juustonaksusäkki. Mä kävin jopa Mäkkärin sisällä, muttei tehnyt mieli yhtään mäkkipullaa. Wohoo!! Ehkä tämä on sittenkin mahdollista.

Tavoitteena saada vielä 3 kg pois jolloin olisin siinä omassa henkilökohtaisessa ihannepainossa, joka on 49 kg. Sitä päivää ootellessa...

*********

Lauantaina Paulis tuli käymään Treella pitkästä aikaa! Käytiin syömässä, juoruiltiin, ennustettiin korteista ja mentiin käymään Fat Ladyssa Raisan kanssa. Paikka oli kyllä niin saakelin täynnä taas, eikä oma humalatila riittänyt niiden hullujen kanssa heilumiseen (emakot tanssilattialla) joten olin jo ennen klo 3 sohvalla juustonaksupussini ääressä katsomassa Sinkkuelämän 6. tuokkaria. Mä en tiedä mitä mä teen kun se loppuu... Ehkäpä saa vihdoinkin kouluhommat tehtyä?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!