lauantai 21. heinäkuuta 2012

Meganega vol. 666

Jo aiemmin mainittu liika lusmuilu (tai oikeastaan vain selkeän viikkorytmin puuttuminen) ja taas toisaalta häsääminen miljoonan asian kanssa (ompelut, asuntoasiat, kouluhommat, lääkärissä ramppailut TAAS, reenailut, ihmissuhdemankelit... you name it) ovat tylsistyttäneet mun sisällä asuvan ikuisen haaveilijan. Keväällä olin niin into piukeena kun löysin COHH:in ja päätin kyseiselle leirille osallistua ja nyt, kun lähtö olisi huomenna niin masistelen vain kotona vaikka ulkona paistaa aurinko.
 Mulle käy aina niin, että kun reissu lähestyy niin tekemättömät asiat kasaantuu ja viimeiseen tuntiin asti vaan räpiköin kuin pieni skitsofreeninen orava, jotta homma olisi edes jollain lailla kasassa. Tätä reissua on nyt "varjostanut" pienet ompelumaratoonit tällä viikolla: aiemmin esitelty korsetti sekä tuossa klo 18 valmiiksi tehty kaverin kesä-one-piece. Myös se ihana 6 sivun essee matkailun historiasta kummittelee mun Wordin näytöllä. Tällä hetkellä on yksi sivu raapustettuna kasaan ja laatu on... häilyvää.
Oon aivan älyttömän vainoharhainen olo asunnon suhteen, tuntuu, että jos nyt lähden niin homma seisoo siihen saakka kunnes palaan, vaikka oikeesti mitään ei varmaan tapahdu kuitenkaan seuraavan viikon aikana. Kirsikkana kaiken päällä on vielä mun Voltaren-kuuri kun oikean olkapään joku jänne/side/lihas on tulehtunut + niskat on niin jumissa, etten voi hyppiä hyppynarulla ilman järkyttävää paineaaltoa aivoni sopukoihin. Pumppaan itteni täyteen särkylääkkeitä aina tuonne keskiviikkoon saakka, joten toivottavasti ei tuu oleen liian haipakkaa siellä tanssin pyörteissä.
Tässä tämä ihanainen one-piece!

Mä koitan nyt tsempata itteeni tässä ja nautin huomenna matkalle lähdöstä ja uusiin ihmisiin tutustumisesta. Junalipun olen jopa ostanut itse! Matkustan Tallinnaan Helsingistä kolmen Hyvinkääläisen tyypin kanssa laivalla ja tapaan heidät ekaa kertaa siis huomenna satamassa. Tyttö, kenen kanssa olen meilaillut tässä kesän ajan on ystävällisesti hoitanut kaikki laivajärjestelyt sillä välin kun mä oon vedellyt niitä kolmen kerran päikkäreitä per päivä. Huomenna pitää pakata (ja panikoida vaatteista + reenivaatteista) ja selvittää minne Hesan satamaan mä ryömin rautatieasemalta.

Läppäri on pakko ottaa mukaan ja pidän peukkuja ja perskarvojani pystyssä, että huoneessa tulee olemaan wi-fi (kaikissa kun ei ole). Sitähän voisi ainakin teoriassa kirjoitella myös esseetä reissun aikana. Niinkuin mä teoriassa luin venäjän pääsykokeisiin ekalla Thaikkureissullani eli ainoo kerta kun koskin kirjoihin oli se, kun tungin ne laukkuni syvimpään nurkkaan katselemasta mua syyttävästi.

Mut hei, huomenna sitten Helsinki ja maanantaiaamuna Tallinna josta matka jatkuu leirikeskukseen Käsmuun. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu!

Tähän vielä sääennusteet tulevalle viikolle! Eipähän tartte pelätä, että kuuma tulisi Vironkaan puolella:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!