perjantai 31. elokuuta 2012

Lets dive in to the foam!

Hipheijaa!

Olis taas monta asiaa joista vois russuttaa, mutta empä nyt jaksa. Yllättäen kaikki liittyy kouluun, mutta mä ootan nyt maanantaihin ja jos silloin ei tule mitään vastauksia niin pitää käydä sitten vähän puristelemassa tiettyjen henkilöiden palleja. 

Enough said.
Keskiviikkona oli kauan odotetut vaahtopileet Treen Tivolissa (jossa viimeksi hengailtu joskus 20-vuotiaana). Oli siis NIIIIN siistiä ettei mitään rajaa! Vaahtoalue oli kyl pieni ja ihan täynnä porukkaa jonka takia tuli muutamia vaaratilanteita kun kännissä kaikki heilu ja töni toisiaan. Ja tähän väliin täytyy nyt kyllä kehaista tota perkuleen Omppuluuria. Se on mulla tippunut jo näyttö alaspäin laminaatille ja asfaltille eikä oo naarmuakaan tullut. Keskiviikkona puhelin päätti sukeltaa vaahdon sekaan ja löysin sen maasta kaikkien  jalkojen juuresta. Meinasin saada sydärin, mutta pyyhkäistyäni vaahdot veks on puhelin toiminut ilman mitään ongelmia. Eipä se niin kapula ole kuin mitä kaupungilla puhutaan! Ainakaan toi oma tän kaiken pahoinpitelyn keskellä.

Kaverit hipsi yksitellen pois ja mä jäin sitten vaihtareiden kanssa viel joraileen pilkkuun saakka. Seuraavana aamuna oli kyl vähän sellanen olo 2h yöunien jälkeen, et oliko pakko, mutta mulla oli wiglaukset menossa niin ei voinut lähtee aiemmin pois. Ja missiohan on siis yhen vaihtaripojan kisuttelu. Joka mun maailmassa meinaa vaan sitä, että koitan telepaattisesti siirtää hänen tajuntaansa, että vois vähän huslailla yhdessä, mutta mut ennemmin löytää kuolleena kuin, että mä tekisin mitään konkreettisia moovseja suuntaan tai toiseen :D Onneks voin nauraa itelleni niin tää säälittävyys ei häiritse niin paljon, sanoisinko melkein, ettei ollenkaan! Matoa koukkuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!