maanantai 3. syyskuuta 2012

CLINT City Tour 2012

Lauantaina CLINT järkkäsi vaihtareille City Tourin johon me innoikkaina tuutoreina lähdettiin töihin. Tapahtumassa oli sijoitettu eri puolille Tampereen keskustaa rasteja joissa ryhmiin jaetut vaihtarit suorittivat tehtäviä ja keräsivät pisteitä. Meillä oli vilttitehtävä, jossa ryhmän piti mahtua viltille kokonaan samalla kun vilttiä pienennetään aina vaan pikkuisemmaksi ja pikkuisemmaksi. Oli oikeesti ihan sairaan hauskaa ja varsinkin joidenkin ryhmien lahjontayritykset oli ihan huippuja (saatiin suklaata, hierontaa, lauluja). Satamaankin alkoi vasta kun kiertue oli ohi, hähhää!
 
Illalla mentiin sitten after partyihin joista porukka siirtyi CUBAan. Oon siellä kans käynyt viimeks joskus vuonna käpy ja lehmä. Sisään maksoi suolaiset 9e narikan kanssa, mutta 6e sisänpääsyn sai pois jos oli näyttää opiskelijakorttia (ja kerrankin mä muistin ottaa sen mukaan!). Mutta siis, siellä oli ihan sairaan halpaa!! Kaikki Breezerit, Smirret ja Somersbyt oli 3,5 e! Eli puolet vähemmän kuin muualla! Olen sanaton. 

Pitkä päivä oli vaan tehnyt tehtävänsä ja mä aloin oleen ihan puuduksissa klo 1 aikaan. Kebabin kautta kotiin siis lukemaan Gossin Girliä. Nyt muutenkin tän partyilyn sekä mun roskaruoka-orgiaviikon jälkeen on sellanen olo, että ryhtiliike tehdään NYT. Mä vielä tänään päivällä söin lounaaksi juustonaksuja ja sen jälkeen oli niin henkisesti kuin fyysisesti aivan sanoinkuvaamattoman huono olo. Illan thaikkureenit kyl hieman pelasti tilannetta ja huomenna olisi tarkoitus mennä pitkästä aikaa myös Cross Training-reeneihin. Miksi roskaruoka on niin hyvää? Mitä kokaiinia niihin purilaisiin oikein laitetaan hä?

Onneks tänä viikonloppuna ei ole vaaraa lähteä minnekkään kerryttämään selluliittia reisiin, sillä mä ja S lähdetään Tallinnaan hakemaan viinaa mun läksiäispippaloihin. Kunhan saisin aikaiseksi ostaa liput laivaan. Koulua on viikolla peräti 12 h, joten mä koitan hikoilla harjottelu-tehtävien parissa (kyllä, en saanut niitä valmiiksi viime viikolla vaikka se oli tavoite).
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!