perjantai 28. syyskuuta 2012

Matkustan ympäri maailmaa, laukussa leipää ja piimää vaan

Tänään oli aamulla kamojen muutto Viinikan asunnon vintille. Eilen oli vielä hieman epäselvää miten tää edes olisi mennyt kun toinen muuttomiehistä sairastui viikolla ja korvaavaa handymania etittiin kissojen ja koirien avulla. Tai lähinnä sitä pohti, että keneltä edes kehtaa kysyä. Mä itte vihaan kaikkia tollasia järkkäilyjä ja se, että joku tulee oikeesti auttamaan vapaaehtoisesti on mulle miljoonan kiitoksen ja kummaruksen arvoista. Vielä kun piti leikkiä huolella tetristä, että tavarat sai mahtumaan ja kaikki piti kantaa 3. kerrokseen sillä hissiä ei ollut. Huh huh. 

4 tuntia tiukkaa hikoilua ja sitten oli piina ohi. Jos joku muuttaa ja on paljon tavaraa niin suosittelen lämpimästi suoraan isomman auton hankkimista. Rent Centeristä saa ison tavara-auton vuokrattua, jota saa ajaa b-kortilla ja sisälle mahtuu 18 m3 ryönää. Sillä sai jopa mun kolmion kamppeet kuljetettua yhdellä keikalla. Täy-del-lis-tä. On täyttä itsemurhaa lähtee jollain pikkupakulla huiteleen ees taas kun ajamiseen menee yhtä paljon aikaa kuin kuorman täyttöön ja purkuun.

Tältä näyttää nyt täällä Tammelassa. Luksusta potenssiin sata. Nukuin tossa päikkärit kun pääsin markkinoinnin tentistä pois ja herätessä oli kyl aika ahdistunut olo. Mitä hittoo teen täällä viikon kun mulla on vaan läppäri, patja ja matkalaukku? Tää on nyt vain läävä missä on pakko yöpyä eikä mikään koti. Hyh. Sunnuntaina tulee uus vuokralainen mun huoneeseen joten sen jälkeen mun on siirryttävä joko olkkariin tai kaverin huoneeseen koisimaan loppuajaksi.

Mut 7 päivää lähtöön! Vähiin käy ennenkuin loppuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!