sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Parteeh!

Mulla on joku 3 kuvaa juhlista kun koko päivä meni niin hermoilessa kaikesta. Mutta juhlat onnistuivat hyvin, kaikilla tuntui olevan hubaa ja hienointa oli se, että kaikki käyttäytyi siististi ja auttoi mua niin koristelussa kuin siivouksessa illalla. Jee, kyllä oli vaivan arvoista :) Jos saan kavereilta jotain kuvia niin lisäilen niitä jälkikäteen. 




Ja koska on ihan turhaa ja tylsää lukea mitään "iih, kaikki oli niin ihanaa"-juttua niin kiinnitetäänpä huomio myös illan negatiivisiin puoliin. Hell Yeah!!
Edellisen illan porukka oli jättänyt kaiken ihan paskaseks, joten siivooja oli vielä paikalla kun mä ja Silja mentiin sinne ja koristelu jäi todella pahasti kesken kun juostiin klo 15 aikaan takaisin koteihimme. Klo 17 takaisin jolloin huomataan, että kaikki musavehkeet on ihan erilaiset kuin kuvissa + mikään ei toimi. Jihaa!! Dj lähtee sitten kotiinsa tunti ennen pileiden alkua hakemaan kaijuttimet kotoaan. Onneks saatiin ääni vihdoinkin tulemaan kiitos taas vaan sen, että kaikki piti tehdä ite.

Varmasti kaikki tajuaa sen pettymyksen, mikä syntyy siitä, että mä maksan itteni kipeeks tilasta ja sitten selviää, ettei mikään toimi. Hienointa oli vielä se, että paikan toimisto on kiinni viikonloppuisin, joten minnekään ei voinut soittaa sillä hetkellä. Mä meen huomenna palauttaan avaimet ja maksamaan tilavuokran, katotaan mitä tulee tapahtuun ja heruuko jotain alennuksia. Mä toivon, että ainakin se on selvää mun osalta, että ne vehkeet oli paskana ennenkuin mä tulin paikalle. Ettei noi yritä alkaa nillittämään multa mitään ylimääräisiä maksuja. Olisi pitänyt tajuta ottaa valokuvat kaikista johdoista yms. mutta ei siinä vitutuksen kourissa tajunnut muuta kuin mylviä kiimasen lehmän tavoin.

Ja muutenkin, se tila oli ihan järkyttävä läävä. Kuvat on otettu tsiljoona vuotta sitten kenties kun remppa oli just valmistunut. Kaikki oli pahempaa kuin pieruisimmassa tupakansavun hämärtämässä lähiöbaarissa. Se, että porukka pulittaa tosta 400-600e/yö saa mut miettimään, että siellähän tehdään vitunmoista bisnestä tollasella hommalla. Pitäiskö itekki ostaa joku saakelin kellaritila, tunkee sinne hämyisen baarin konkurssipesästä dyykatut istuimet ja alkaa periin suolasta vuokraa ihmisiltä? Easy money! Ovelaa kuin mikä, varsinkin kun vuokrausehdoissa lukee, että oikeastaan ihan sama millaisesta "väärinkäytöstä" napsahtaa heti 150e sakko. Sit vaan arskat päähän ja venaileen kun rahaa alkaa tipahteleen postiluukusta sisään.

Mut ei mitään. Koska tää paviaani tipahtaa aina lopulta jaloilleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!