keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Visa for life vol. 4

Tämä postaus tuleekin jo odotettua nopeammin!

Eilen selvisi Thaimaan päässä, että kirjekuori oli palautunut takaisin hotellille, koska sitä ei noudettu määräajan aikana Suomessa postista. MÄ EN KOSKAAN SAANUT SAAPUMISILMOITUSTA!! Kuinka rasittavaa aatella, että se on ollut tuossa muutaman minsan päässä odottelemassa enkä mä ole siitä vain tiennyt? Kiitos Itella siis, en meinaa jaksa todellakaan uskoa, että kämppikset olisi laittanut ilmoitusta johki jemmaan. Varsinkin kun mä oon melkein aina se, joka kerkiää postille ekana.

Jälleen kerran, asiakaspalvelu on feilannut täysin (voisin tästä aiheesta kirjoittaa romaanin viimeaikaisten tapahtumien varjossa). Mitä asialle voi tehdä? No ei yhtään mitään! Kai ne sieltä lähettäisi jonkun pahoittelukirjeen, se ei vaan pahemmin lämmittäisi takapuolta, meinaan hukkaan mennyt aika on aivan järkyttävän suuri.

Kirje lähtee nyt uudestaan Suomeen ja pitäisi olla tiistaina perillä. Taidampa ottaa sitten ihan missioksi soitella lähipostiin ja kysellä onko siellä kirjattu kirje odottamassa. Ja jottei elämä olisi aivan liian helppoa nyt kun tämä ongelma vihdoinkin selvisi ja valoa alkoi näkymään tunnelin päässä, huomasin, että koulusta saadussa opiskelutodistuksessa on virhe ja musta nyt tuntuu, että noi konsulaatin tyypit kyl syynää paperit sen verran tarkkaan, etten edelleenkään halua asettaa alttiiksi mun 130 euroa.

Eli nyt sitten sitä korjaamaan! Jiihaa!

4 kommenttia:

  1. kyllä sua nyt koetellaan..
    kaikki kuulostaa tosi vittumaiselle :/
    toivottavasti se viisumihomma nyt toteutuis ihan leikiten! :)

    VastaaPoista
  2. Heh, parastahan tässä on se, että tää on ihan normipäivää mulle! :D
    Ihan sama minne menee ja mitä tekee, pommeja tippuu taivaalta. Drama drama drama!

    VastaaPoista
  3. Siis vihdoin pääsen lukemaan nää sun avautumiset! Ah. On ollu aika vähän kortilla tän datailun suhteen mut nyt oon taas ajan hermolla :D Pakko sanoa että voi elämä Itellan kanssa taas! Olin mun edellisessä duunissa päivittäin Itellan kanssa tekemisissä koska olin töissä siis nettikauppafirmassa ja meiltä lähti päivittäin paketteja. Se on TÄYSIN normaalia, että Itella ei lähetä saapumisilmoitusta. Meille tuli päivittäin soittoja puuttuvista paketeista, ja kun mentiin itse tarkistamaan Itellan sivuilta niin kappas; paketti ollut kaksi viikkoa jo postissa eikä mitään ilmoitusta lähetetty.

    Kiukuttaa, kun noi on oikeesti aika tärkeitä asioita saati sitten toi sun viisumijuttu. Naurettavinta on, että Itella ei pysty (riippuen varmaan minkä paikkakunnan posti) antamaan pelkästään nimellä tietoja, vaan sulla tulisi olla se lähetystunnus jonka saa siitä Itellan saapumisilmoituksesta jota ne ei lähetä! Sweet. Avautuminen by Mia

    VastaaPoista
  4. Mä oon ite kauhee nettishopper-monsteri ja oon tähän mennessä ollut hyvissä väleissä itellan kanssa sillä kaikki on mennyt perille ja kaikki on tullut perille. Juuri mun tuuria, että se tärkein lähetys koskaan kusahtaa :D

    Toivottavasti ens viikolla tulee se saapumisilmo ja mä pääsen vihdoinkin lähettämään visapaperit Hesaan.

    VastaaPoista

Nyt sitä kommenttia!