torstai 20. syyskuuta 2012

What to do, part.2

Jottei kaikki olisi taas vaan pelkkää ranteiden viiltelyä niin kerronpas mitä kaikkea olen saanut nyt aikaiseksi liittyen työharjoitteluun lähtemiseen. Aiempi listani löytyy TÄÄLTÄ.

Tällä hetkellä tehty 29.8 jälkeen:

- Kelan muutokset tukiin (ja rahaa satelee)
-Työharjoitteluun kuuluvat tehtävät (just palautin viimesen homman WOHOOO)
-opiskeluvapaa töistä
-Läksiäiset
-luomen poisto (jota ei siis poistettukaan)
-Matkavakuutus on hommattu koko ajalle
-Tavaroita on myyty ja loput säästän, tosin kirpparille ehkä pitäisi vielä mennä
-vuokrakämppä on irtisanottu ja uusi vuokralainen löydetty


VIELÄ TEKEMÄTTÄ:

-SE VIISUMI ARR
-Koulun kurssien suoritus, mutta se nyt tulee tässä ajan kanssa
-valtakirjat porukoille ja kaverille
-verovirastolle kaikki paperit kuntoon
-Osoitteenmuutos porukoille
-Vaihto-opiskeluhaun paperit kuntoon ja Paulalle
-Tavaroiden pakkaus ja siirto vintille

Mut mä oon nyt ihan sairaan tyytyväinen, että sain noi ennakkotehtävät tehtyä! JEee! Koulussa on enää muutama tentti odottelemassa läpipääsyä sekä yksi raportti + powerpoint-esitys. Kyllä tämä tästä! 

Lisäksi oikeastaan suurin stressin aiheuttaja on ollut kämpän remontoiminen kun se viivästyi niin pahasti. Remppamies on hyvä ja vanha tuttu, mutta nyt aikataulutus kusi ja pahasti. Olin eilen yhden kaverin kanssa laittamassa laminaattia makkariin ja pysyin pystyssä vaan kipulääkkeiden voimalla. Kotiin päästyäni kuume nousi melkein 39 asteeseen ja vaan tärisin sängyssä. Tänään on enää kurkku vähän kipee eli siis jonkinlainen stressireaktio toi kai oli, olin niin onnesta sekasin, että se asunto alkaa vihdoinkin näyttää asuttavalta ja keittiö ilmestyy sinne viikonlopun aikana, että tais oma keho seota. Pikkuhiljaa kaikki etenee ja selkiintyy ja se on i-ha-naa.

Mä tiedän, että otan helposti pulttia pienistäkin asioista, mutta se on mun oma keino purkaa asioita. Kun vähän aikaa riehuu, puree tyynyä ja kuolaa omalle rinnukselle voi sen jälkeen nousta coolisti ylös ja raivata tiensä kaiken paskan läpi. Ei musta saa ikinä sellasta tyyntä persoonaa, joka vaan kohauttaa olkapäitä kun joku koittaa pissiä mun silmille. Ei sellaseen vaan pysty. Joten koittakaa kestää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!