lauantai 13. lokakuuta 2012

Kotona, Changilla

Edellinen yö kuuluu ilman mitään vastaväitteitä top 10 kategoriassa hirveimmät yöt ever. En tiedä oliko kuumetta, mutta nielu oli täynnä limaa ja katkonainen yö meni tukehtumisfiiliksien parissa. Jalkoihin särki ja oli kuuma, lakana vaan takertui ympärille. En tiedä kuinka monta tuntia edes nukuin yhteensä. Aamulla alkoi sitten tavaraa tulemaan nenän kautta ja koko bussikyyti Changille meni niiskutellessa. Kurkkuun sattuu välillä ja toisinaan taas ei, kuumetta ei ole, mutta nyt on nenä taas ihan tukossa ja oikein innolla odotan mun tulevia nukahtamisyrityksiä :/

Kuulostaa omaan korvaan niin oudolta, mutta tämä tulee olemaan nyt kotini seuraavat 6kk. Alla kuvia asunnostani joka on just eikä melkein (jos jostain saisi nillittää niin kirjoituspöytä sekä tuoli olisivat oikein buenot). Muuten kaikki tarpeellinen löytyy. Mitään syvällistä en nyt pysty kirjoittamaan, kun puolet aivoista on niistetty nessuihin, mutta huomenna aamulla mulle näytetään hotellin huoneet ja ensimmäiset työtehtävät ja tästä se sitten pikkuhiljaa lähtee rullailemaan. Kello ei ole vielä edes 21, mutta musta tuntuu, että nukkumaan on mentävä.

Kävelin lähimmälle marketille eikä siellä ollut Pepsi Maxia :,,,,( Mun täytyy alkaa tekeen täsmäiskuja 7eleiskoihin ja maxia nähdessäni ostaa kaikki talteen. Ilman Pepi Makia ei tämä elimistö meinaan toimi!

5 kommenttia:

  1. varmaan sä oot kipeenäki siks ettet oo saanu tarpeeks pepii!
    mä veikkaan näin!

    VastaaPoista
  2. siis tää on ny varmasti sun koko puoli vuotta? jee :)

    jenni

    VastaaPoista
  3. No ihan varmasti! PEPIII!!! :( Tänään käyn etsimässä sitä kissojen ja koirien kanssa.

    Jenni: tää on mulla vaan sen low seasonin ajan, veikkaisin :D sit muutan johki rotankoloon xD Mutta nautitaan vielä kun voidaan!

    VastaaPoista
  4. Hei rotta! Luin kaikki postaukset kerralla tääl singiksessä! :D hahah. Ite käytin varmaa jonku viis tuntia kuvien laitteluu ja blogin kirjottamisee Bangkokista..... uh. Eikä siltikää vissii tullu kerrottuu ihan kaikkee.

    Ihana huone sul. Harmi ku joudut antaa sen pois. Mä oon yhä ihan vitun kipeeee. Vaik aloin syömää jo penisilliiniiiii. No seuraavaks meen syömää vietnamilaisia kevätrullia! :D o/

    VastaaPoista
  5. Hahaha!!! Joo kostautuu tollanen laiskottelu blogin suhteen ja sit menee koko päivä siinä :p

    Mulla on kans nyt kuumetta ollu 2 päivää, pää ihan täynnä räkää :// hain nyt nenäsumutetta ja snifferiä, mutta oon niistäny jo niin paljoo, että tulee verta. YYH!

    VastaaPoista

Nyt sitä kommenttia!