keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Visa for Life, Final Episode

Kyllä! Tänä aamuna vihdoinkin näkyi Postin lähetysseurannassa, että kirje konsulaatista oli saapunut Tampereen pääpostille ja mähän juoksin sinne heti 9 jälkeen aamulla sydän kurkussa.


Tärisevin sormin revin kirjekuoren auki ja ekana syliini tipahti kuitti (siis tästä sai ihan kuitinkin haha!), joka kertoi mulle vaan sen, että hain EB-visaa ja, että multa on velotettu 130e. Passi tuntui pelottavan ohuelta ja olin eka ihan varma, että se oli nyt tässä tää koko homma.



Siellä se kuitenkin oli!! OMG!! Siis mulla on sellanen olo, et ihan kuin olisin voittanut lotossa! :D Kädet tärisee ja hypistelen koko ajan tota passia kun en vaan voi uskoo, että kaiken tuskan ja hien jälkeen mä oikeasti sain ton vuoden viisumin! Tätä kun ei ainakaan noita blogien ja raporttien mukaan hirveen moni saa kun dokumenttien kanssa pelleilly on aivan toisesta universumista.

Tää myös meinaa sitä, että jos ja kun pääsee vaihtoon, on mulla alkuosalle jo viisumi hanskassa! Loput 3 kk voi vetää sitten vaikka niillä pidennetyillä turistivisoilla :3

Mulla on lupa olla maassa 1 vuosi. Ihan käsittämätöntä, aaaah!!! :-----------------------)



//EDIT
Mitä kettua tää blogger taas tekee mun valokuville?!?!? Käänsin ne ihan erikseen photobucketissa ja silti ne on ihan vääntyneet tässä. äÄÄ!

3 kommenttia:

  1. VUOSI?????!!!!! THAIMAASSA!!???? arvaa upposko toi teksti mun sydämeen ja kovaa. Ite just lähin eilen itkusilmässä kotiin. Vittu. Onneks Bangkok. <3

    VastaaPoista

Nyt sitä kommenttia!