perjantai 30. marraskuuta 2012

Suck my balls

Mä oikeasti haluaisin tietää vastauksen siihen, että onko muiden ihmisten elämä näin saakelin hankalaa kuin mun tuntuu välillä olevan? Mistä hitosta näitä vammasia ihmisiä sattuu mun eteeni ja miksi yksinkertaisen asian hoitaminen on välillä verrattavissa mount Everestin valloitukseen? Kuka tuolla avaruuden seassa on päättänyt koetella mua näin rankasti ja kenteis tahallaan yrittää saada mua ennenaikasesti hautaan verenpaineen nousulla? Mä haluaisin, että mun elämä olisi jännää kivojen asioiden takia, ei jännää siksi, että kaikki suunnitelmat menee pilalle ja porukka paskoo mun niskaan kilpaa.

Tällä kertaa peliverkkarini syttyivät tuleen tulevan asunnon ja sitä vuokraavan muijan (tekis mieli kyllä kirjottaa, että horo HORO HOOOOROOOO!!!!) takia. Luulin, että kaikki oli jo selvää EILEN kun miljoonan sähköpostin jälkeen saimme päätettyä, että mä asuisin nykyisessä paikassani tammikuun loppuun saakka, koska hän ei ole varma lähtöpäivästään, niin on parempi tehdä sopimus helmikuusta alkaen eikä kellään ole hätää. Jee jee, se on win-win ja mitä näitä nyt oli?! Samallahan soittelin kaverilleni kenen luona punkkaan ja rukoilin hiljaa mielessäni ettei sillä mee hermoja kun jo sadannen kerran muutan suunnitelmiani ja jes! sain sovittua niin, että maksan vuokran tammikuusta ja etin uuden vuokralaisen siitä eteenpäin. Ja ehdin laittamaan jo ilmotuksen nettiin ja vastaamaan jo yhteen kyselyynkin kun PAM! Mikä se siellä odottaa mun sähköpostissa?

Viesti muijalta, missä se toteaakin, että "hei, en sanonut missään että se helmikuu sopii. Ei mun oo järkee maksaa tammikuun vuokraa kokonaan jos en ole siellä enää loppukuusta. Tätä täytyy nyt miettiä." Miettiä? MIETTIÄ?!?!?!? MITÄ VITTUA SUN PITÄÄ MIETTIÄ?! Voin sanoa, että niin paljon kuin mun tekikin mieli lähettää sille paluuviestissä "mieti tätä" goatsen kuva liitteenä niin koitin suht. fiksusti selittää, että mä tarjoan sille kompromissia, joka palvelee meitä molempia ja jos sen suurin murhe on se, että hän joutuu maksamaan oman vuokransa kuun loppuun saakka niin OMG!!! Mistä näitä ihmisiä sikiää?!??! Mikä se ikä olikaan taas? 

Muija on vuokraamassa huonettaan eikä se edes tiedä koska se lähtee! Sillä ei ole ketään muuta kuka edes harkitee muuttavansa sinne kuin  mä! Ja nyt se itkee, että jos se lähteekin aiemmin kuin tammikuun lopussa niin mä en olekaan maksamassa sitä loppuvuokraa???? Hei pyydä joulupukkia maksamaan se loppuvuokra, koska multa ei heru penniäkään!!

On se niin hienoo kun tollaset pikkutytöt yrittää olla niin vitun aikuisia tässä julmassa maailmassa ja päättää lähteä leikkimään vuokraisäntää, mutta ennenkuin lähtee leikkiin siellä isojen ihmisten seurassa niin varmasti kannattaa ensin ottaa selvää miten homma menee oikeasti. Mä olen aina mielelläni ystävällinen kaikille ihmisille, mutta jos siellä aletaan kuvittelemaan, että tilanteen ollessa tämä, mä alan suostumaan kaikkiin hassuihin vaatimuksiin ilman takeita, että edes pääsen ikinä muuttamaan siihen kierrätyskamalla sisustettuun luolaan niin hei imaskaa ja lujaa. Jos aletaan haisemaan siitä, että mä yritän järjestää itselleni kattoa pään päälle niin, ettei maksuja mene päällekkäin ja pelaamaan sen epävarman lähdön kanssa ja homma vielä lyödään lukkoon, jonka jälkeen se ottaakin sanansa takaisin niin HOHHOIJAAA näätkö kuinka paljon mua kiinnostaa enää edes puhua tästä asiasta???? 

Vuokrasopimuksen kirjottaminen on kuitenkin oikeudellinen toimenpide, joka sitoo molempia osapuolia allekirjotuksen jälkeen. Mä en edes jaksa kuvitella, että jos tämä alku on näin vitun sekasta, että mitä toi ihminen kuvittelee asian olevan sopimuksen teon jälkeen? "Oho, emmä lähtenytkään mihinkään, et saakkaan asuntoa." 

Asiat on mahdollista hoita niin saakelin yksinkertaisesti, nopeasti ja helposti. Ja sitten on näitä ihmisiä kenen kanssa kaikki on yhtä vitun itsemurhaa alusta loppuun saakka. Mä en jaksa. Mä en vaan jaksa. Ja tää samainen ihminen koitti saada mua tekemään suullista sopimusta kun olin asuntoa katsomassa. Sopimusta mistä? Että se nussii mua perseeseen ja koittaa imee musta ylimäärästä rahaa? As if bitches! 

Kyllä nyt tuli kutiteltua väärän karhun penaalia, saa muikkeli nyt ettiä uutta alivuokralaista asuntoonsa iiiihan rauhassa ja haluanpahan vaan nähdä sen hetken kun se sellaisen löytää. Mä pesin käteni koko paskasta vastausviestin muodossa (josta tuli yllättävän asiallinen kun ottaa huomioon mun mielentilan). Laitoin samalla jo viestiä Ranskaan, josko musta tulisi vuokralainen tähän punkkausmestaani ja kun asia varmistuu, niin soitan sen sadannen kerran kaverilleni ja ilmotan, että suunnitelmat muuttuivat TAAS. Onneks sen ei tartte tehä mitään erilailla, muuten häpeisin silmät päästä tän paskasirkuksen tiimoilta, vaikka kyllä nytkin taas niin hajottaa tää, että kaikenlaisten aivonsa blondausaineella tuhonneiden älykääpiöiden takia ei kärsi pelkästän mä, vaan myös muut ihmiset, jotka joutuu olemaan osallisena tässä farssissa. 

Toivottavasti se muija tajuaa hävetä ja tajuaa edes jossain kohtaa KUINKA VITUN TYHMÄ se oli menettäessään vuokralaisen jonkun kymmenen euron takia. Ehkä sekin on liian hankalaa sen ajatuksen juoksulle ymmärrettäväksi joten se tyytyy vaan vihaamaan mua. Mutta niin, TUNNE ON MOLEMMINPUOLINEN.  Horo.

2 kommenttia:

  1. Luin pari tuoreinta postausta ja täytyy kyl ihmetellä, et kui tää kaikki onnistuu lankee sulle. Mitä vittua oikeesti? Ootko sä tehny edellisessä elämässäs jotain pahaa, että karma kostaa sulle nyt oikein pidemmän kaavan kautta?? Ei muutaku tsemppiä toho tarpomiseen! Ite aattelin suorittaa noit Aasia opintoja kans tulevina vuosina..

    VastaaPoista
  2. Mun on pitäny olla kyllä aiemmassa elämässä joku todella nasty persoona... :D
    Enkä mä nyt sillä avaudu tostakin jutusta, että oon täällä nyt ihan halkeamispisteessä, mutta ärsyttää (ja paljon), että tällaiset "pikku ekstrat" sotkee elämää ja näihin menee ihan tuhottomasti aikaa kun koittaa säätää ja hoitaa hommia ja se aika on kaikesta muusta "tärkeestä" (mitä ei siis oo, mutta ainahan saa toivoa...)

    Pitäis just avata mailia ja mennä lukemaan vastauksia eikä oikein jaksais nyt perehtyä mihinkään raivoviestiin, mutta kai se on pakko x)

    VastaaPoista

Nyt sitä kommenttia!