tiistai 25. joulukuuta 2012

My Cave

Tässä joulun alla oon pikkuhiljaa laitellut tätä omaa luolaa kuntoon. Vanhalta työkaverilta sain ilmaiseksi jenkkiksen hänen lähdettyä ulkomaille töihin ja tietsikkapöytä sekä tv-hylly tuli raahattua Ikeasta. Mun vanhat huonekalut olisi ollut mahdotonta kaivaa ullakolta kaiken roinan alta esiin + tää huone on niin minimaalinen, ettei tänne tän valtamerialuksen (sängyn) lisäksi oikein mitään mahdu. Datanurkka, tv-nurkka ja sänkynurkka. Kaikki mitä katkeroituva myöhäisteini tarvitsee! Oon röyhkee ja tungen vaatehuoneen täyteen omaa roinaani sekä perustan olohuoneeseen ompelu-sweatshopin. 

Toisaalta tuntuu niin turhalta hakea ullakolta kaikkee pikkukamaa tänne takaisin. Pikkuhiljaa oon melkein 1/3 tavaroista raahannut sieltä pois ja tiedän jo nyt kuinka maksimaalista se vitutus on sitten ennen lähtöä, kun kaikki taas pitää pakata ja viedä ullakolle. Mutta ei sitä ihan kahdella tavaralla pärjää ja puoli vuotta on myös suhteellisen pitkä aika, niin ei auta muu kuin nöyränä odottaa tuomionpäivää.

Tänään sain vihdoinkin pakotettua itseni tekemään yhden koulutehtävän loppuun ja innoissani olin jo palauttamassa sitä nettiin kun huomasin, että Tamkin järjestelmä on kaatunut/ei toimi. Että ei sitten. Siihen jäi seuraavan tehtävän alottaminen kun kaikki materiaali on Tabulassa. Mun tekis ihan älyttömästi mieli vaan kattoo Hopeanuolta, mutta aina sivulle vilkaistuani tuurori-passi tuijottaa mua syyttävästi takaisin. Jos jostain saisin voimia valettua itseeni, että voisin oksentaa englanniksi raportin wordiin...
Ah, joulu! Tekemättömyyden rauhaisa tyyssija.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!