tiistai 11. joulukuuta 2012

Ohoy Sailors!

Kuvaoksennus itsenäisyyspäivää edeltävistä seiloribileistä koulukavereiden kanssa! Tuli syötyä liikaa, juotua kaikki sinin booli (muut ei juonu...?) ja lähdettyä tyylikkäästi himaan nukkumaan klo 23. Living on the edge ja silleen... Olin juuri korkkaamassa meidän rommipulloa aatellen mielessäni "nyt tai ei koskaan!" kun Paulis ilmoitti, että kyyti odottaa alhaalla. "Se oli siis ei koskaan", korkki kiinni ja takki niskaan. Sinänsä hyvä päätös sillä lauantaina oli toiset pikkujoulut ja juodessani 5 siideriä (kyllä, VIISI) koin yhden elämäni voimattomista krapuloista. On kyllä vanhaksi tullut kun näin alkaa käymään. Olo oli hirveä ja mikä pahinta: mun ranteita särki koko päivän niin, ettei datailusta tullut mitään x____X

Muutenhan toi viiden päivän lomailu puhtaasti ei minkään parissa. Mä teen koko ajan ennätyksiä siinä, kuinka vähän ihminen voikaan saada aikaiseksi. Toisaalta, ei tässä nyt mitään älyttömiä paineita edes ole, mutta kyllä mä tykkään puuhastella kaikkee eikä vaan maata monnina sängyn pohjalla.


Nyt on ollut ihan älytön määrä kaikkia juhlia ja vaikka oonkin onnistuneesti feidannut niistä suurimman osan niin niitä vaan tulee lisää! Ei vanha enää jaksa! Onneks kohta alkaa joulun pyhät ja silloin koko Suomi kuolee hetkeks ja mä pääsen nauttimaan klaustrofobisesta suljetun paikan kammosta kun muuta puuha ei sitten olekaan tarjolla kuin sitä kotona kököttämistä :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nyt sitä kommenttia!